Två pass

Det blev spinning och cirkelfys idag, han inte med att mosa mina små armar. Måste helt enkelt ta och göra det på lördag.

Spinningpasset som vi river av på söndag komer bli så galet bra!! Om du läser min blogg och har bokat passet, skriv gärna en liten kommentar! :) Kul att få en liten hum om vilka det är som vi ska peppa och pusha.

Var inte peppad inför c-fysen.. lite off såhär på kvällskvisten. Men kan säga att endorfinerna gjorde sitt idag! Sitter här hemma i soffan och mår bättre. :)

Nu är det dags att sova, i morgon är det ju underbara fredag! Spinning, mysfrukost, jobb och mer mys på kvällen. :)
Lovely!



Mitt nya träningslinne, I like it a lot! :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh bra att endorfinerna kickade in :):) saknar dig, länge sen vi sågs utan att träna..

2011-11-24 @ 22:41:40
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Matts

jag kommer!

2011-11-24 @ 23:02:49
Postat av: Petra

Är jag frisk och kry tills på söndag så kommer jag. Bokat är det iaf :)

2011-11-24 @ 23:05:41
Postat av: Karin

Sv: jaaa verkligen! tänk om dygnet hade fler timmar så man hann med både träning och vänner varje dag?! Ja och städning också,.... Ses på lördag kväll hos Kicki om jag fixat klart inför frullen=)

2011-11-24 @ 23:22:05
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grymt bra! så härligt med spinning, döjobbigt men oj vad man lever efteråt:)

2011-11-25 @ 01:10:35
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0