Skakis..

Riktigt dåligt med uppdatering under helgen, sorry!
Igår blev det inte många knop, vaknade och kände mig lite risig. Nös och snorade som bara den. Men preppade med spray och det blev mkt bättre under dagen. Idag när jag vaknade var det puts väck! :) Tror det sista av min förkylning gick ur kroppen igår.
Har varit ledig från Intersport hela helgen, men jobbade på Varda i går kväll. 17.00-01.00. Resten av dagen spenderades bara hemma i soffan. Åkte och bytte mina skor jag köpte i veckan till en större storlek. Det var allt jag orkade med.

Idag började dagen med mysfrulle hemma hos Anna tillsammans med Kicki, Vicky och Karin. Nästa gång blir det hemma hos K. A bjöd på riktigt gott bröd, måste ta reda på receptet och baka själv ngn gång.



Dagens träning blev 5km löpning och ben. Tack Anna för sällskapet!! :)
Dock så kunde vi vart utan en gubbes äckliga kommentar när vi sprang förbi honom.. "Åååh sexig"
Men fuck off gubbj*vel!!

Jag är ju verkligen sämst på att komma iväg på löprundor, så jag gruvade att jag skulle få kämpa mig runt. Men till min förvåning så kändes det lekande lätt, jämfört med hur det annars brukar kännas. Bra tempo vilket jag har Anna att tacka för. :) Sedan drog vi in på gymmet för att mosa benen.

4set Benspark, drop på två sista set
3set Benpress, korta pressar med fokus framsida
3set Raka marklyft
3Set Split squat
3set Sittande vadpress, avslutade varje set med några stående utan vikt


Det här upplägget räckte gott och väl, då löpningen även gjorde sitt. Mina ben är helt möra nu och jag tror att morgondagen kommer resultera i träningsvärk.
Men jag som tänkte fota lite idag när Anna ändå var med, glömde ju såklart bort det när vi väl kommit igång. Så inga träningsbilder.

Bjuder istället på en bild på den här godingen. Kickis lilla sötnos Kate. :)



Resten av kvällen spenderas i soffan. Men nu ska jag ringa ett utlandssamtal till bästa Emma.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anna

Grymt pass! :D

2011-11-06 @ 21:29:12
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Karin

Åh så söt:)



Och vad gott/mysigt frukostbordet såg ut!

2011-11-07 @ 07:11:08
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0