Känns bra!

Har ett riktigt skönt flyt i träningen nu. Kontakten är så jäkla bra hela tiden!
Benpasset gick bra men det kunde gått ännu bättre då jag kände att jag laddat dåligt med mat under dagen.
Ökade vikterna på varje övning och körde med samma reps antal.

3set Stående enbens lårcurl
6set Lutande benpress, drop på sista set
3set Split squat
3set Raka marklyft
4set Benspark, drop på sista set


Tänkte köra en press övning till, men jag var helt paj så det fick vara. Stapplade ut till bilen med ett leende på läpparna. :)

Nu sitter jag och myser i soffan framför ett avsnitt av "Tusenbröder" med Ola Rapace. Matlådorna för morgondagen är fixade, snart är det dags för sängen.

Hoppas att ni har haft en skön helg!



Efter ett pass så syns det att allt slit ger lite resultat.. ;) More to come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0