Dubbelt upp

Dubbla pass idag, ett före jobbet och ett efter. Grymt skönt! :)

Bröst

3set Hantelpress på lutande bänk
3set flyes nerifrån i c.c, drop på sista set
3set press i c.c, drop på sista set


Avslutade med 3km löpning, kunde fortsatt längre men tiden räckte inte till. But i did it! :)

Därefter jobb jobb.. Kan inte säga detta för mkt, jag tokgillar verkligen mitt jobb!!

Rygg och framsida lår

3set chins med hjälpvikt
3set sittande rodd i kabel, drop på sista set
3set latsdrag i c.c, drop på sista set
3set liggande rodd m. hantlar på lutande bänk
3set högrodd

4set benspark med ett dropp på alla set.


I morgon är jag ledig, ska bli skönt att fixa lite. Morgon promenad (om jag orkar upp)Träna för F,  shopping med Linnéa, storhandla käk, laga matlådor, träna igen eller gå på hockey (hur tänker jag här??) med Angelica.

På anslagstavla på jobbet... "vilka vill jobba på julafton?" Kan jag inte åka hem, så kan jag lika gärna jobba. Återstår att se vad det blir.

Love ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0