Då ska vi se..

Måndag är äntligen på väg att bli tisdag!

Dags att slänga i mig lite käk, kom i princip precis hem från gymmet.

I morse körde jag ett lätt löppass på bandet, 4.5km. Skönt och välbehövligt!

Ikväll blidde det axlar och mage.

3set utåt-rotation i kabel
3set sidolyft i kabel
4set hantelpress
- superset - sidolyft m. hantlar
3set kryssdrag i c.c - superset - hängande benlyft
3set press bakom nacken i smith - superset - fällkniven på boll
3set sidolyft m. hantlar


Mycket sidolyft, men det är precis vad jag behöver förbättra på mina axlar.



Smygfotar i provrummet.. rund å go ;)

Hade besök av lillasyster igår, så himla mysigt! :) Frukost/soffhäng, lunch/ffika på stan, sedan plöjde vi igenom Tusenbröder. Har ni inte sett den serien så lär ni göra det. Utan tvekan en av de bästa svenska serierna som gjorts. Sedan att Ola Rapace har huvudrollen är ju som pricken över i... ;)




Vilken man..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag minns när tusenbröder gick på tv första gången. Man satt ju som klistrad och lämgtade tills nästa vecka så man fick se igen=) den e ju såååå bra. Jag tror även att det var då jag bekantade mig med Ola för första gången....han e bra! Ska nog göra som du och skrapa fram serien och se igen=)

Hade bra Fanny!

2011-11-22 @ 09:02:09
Postat av: Anonym

Häärligt:)

2011-11-24 @ 00:43:45
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Petra

Äh...vad då "Go och rund"...fy skäms på dig Fanny! Du är ju jättefin! Världens finaste Fanny.



Håller mer - What A Man!

2011-11-24 @ 23:20:35
URL: http://petrakardell.shapemeup.se
Postat av: Fanny

Linnea: det tycker jag att du gör rätt i! :)



Tack fina Petra! :))

2011-12-01 @ 10:53:46
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0