Varmt ute och inne..

Shit va härligt, värmen är tillbaka! :D
Men det var mindre skönt inne på gymmet, varmt och kvavt, måste vara ngn med ventilationen som spökar.

3set tricepspress m. rep i cable
-superset- bicepscurl

3set liggande tricepspress m hantlar

3set bicepscurl m. hantlar

3set "superman"

3set bicescurl omvänt grepp med drop på varje set


Ingen mage blev det eller intervaller... men 2.5km på tunga och trötta ben, krigade på som tusan!! :)
Det var sjuuukt vart ute men jag ska inte klaga, älskar sommaren och värmen.
Inser att jag måste bli bättre på att spinga, 2-3dagar/vecka är mitt mål, om jag lyckas hålla det var en annan femma.

Har myst på Kajens med bästa fröken Blomdahl och tvättat min bil, tack för att du förgyllde kvällen hjärtat!



Nu har det gått ett år sedan jag lärde känna denna underbara människa, tack för att du finns i mitt liv! ♥

Bedtime

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack själv! Jag är så glad att våra vägar möttes :) Du är en underbar vän <3

2011-06-02 @ 18:11:03
URL: http://crewlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0