Time!

Tiden står aldrig stilla utan dagarna går och timmarna rusar på, den här helgen är snart till sin ände och jag har spenderat den väl. Umgåtts med personer som gör mig glad och får mig att må bra! :)
Den här veckan blir det inte många timmars jobb, måndag, tisdag och 4timmar på onsdag. Resten av veckan är jag helt ledig!!! torsdag är röd dag, fredag "klämdag", sedan blir det helg och måndag den 6/6 röd dag igen. Känns hur underbart som helst, hoppas vädret är med mig och alla andra som får njuta av lite långledigt.
Viktigast av allt är att lödag är fin, då åker jag och 6 vänner till sthlm på Summerburst vilket kommer bli galet grymt.
Enligt yr.no ser det ut att bli bra..



Gårdagens träning gick bra, inte den bästa men jag är trots allt nöjd.

Bröst & mage

5set bänkpress i smith

3set flyes nerifrån i cable

3set press i cable
- superset - Hängande benlyft

Baksida lår

2set knästående lårcurl

2set finnen


För en gångs skull tog jag cykeln fram och tillbaka ;)

Idag har jag hunnit med en promenad på ca 40min, ikväll blir det spinning och armar. Men nu serveras lunch på balkongen i solen.



Pusshej!

Kommentarer
Postat av: karin

Alltså vädret <3!!! Vi kommer få det så bra på lördag!!

2011-05-29 @ 16:13:50
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0