En bra dag!

Att något så litet som ett grymt träningspass kan vända dagen helt, krigade på som aldrig förr med en vilja att mosa mig totalt. Passen med Fredrik blir går bättre och bättre, på torsdag nästa vecka blir det rygg idag körde jag ben.

5set Benpress 45grader med viktskivor,
sista set dropset till failure (gillar den här mega mycket!!)

3set knäböj, sista set dropset failure

3set benpress i maskin
-superset- benspark, sista set i benspark till failure

25min intensiv och härlig träning, grymt pump i lår och rumpa så jag hade svårt att gå normalt efteråt.
Just the way I like it :D Ni som säger att ni inte svettas när ni tränar styrketräning, tänk om och öka intensiteten.
Jag lovar att ni kommer svettas floder då.

Fick lite beröm idag också, precis vad jag behövde höra vilket får mig att vilja kriga på ännu mer.
Så mina vänner the war has begun! Jag kommer aldrig ge upp utan jag ska vinna mitt krig!

Kvällen har spenderats med Anna, vi har käkat Spicy Hot och snackat om det enda och det andra. Det var verkligen sjukt gott, blir lite hungrig nu av att tänka på hur gott det var... haha..
Tack för en mysig kväll gumman! :)

I morgon ska jag köra bröst, mage och baksida lår...längtar.. :)

Hooyah!



Grym låt men kass video..

Kommentarer
Postat av: Karin

HEJAAA!!!

2011-05-28 @ 07:28:05
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0