Ny favorit!

Nu har jag äntligen testat smaken Citron/Lime som nu finns i Celsius utbud, måste säga att det är en svårslagen favorit!! :D



Hade en förhoppning på att kunna få sitta ute i solen efter jobb och träning, men det blåser alldeles för kallt. SÅ nu sitter jag bara här och försöker komma på vad jag ska käka till middag. Kontot är som sagt i princip tomt, så det blir att koka ihop ngt billigt men ändå gott.. hmmm, knivigt!

Dagens pass med Satu, axlar och mage.

3set Hantelpress

3set Enarms hantellyft åt sidan

3set Stånglyft

3set Sittande framåtlutad hantellyft

3set Enarms lyft åt sidan i cable

3set Enarms framåtlutad lyft i cable

Mage

3set Hängande benlyft


Sista vecka på min 6reps period, nästa vecka kör jag på 10. Fattar dock inte hur jag ska orka, men det är väl bara att bita ihop. :)

Nej usch, jag känner mig helt seg i skallen! Tar nog en powernap innan det är dags för middag.

Kommentarer
Postat av: emma

är den kolsyrad? och vart köper man en sån i västerås :D

2011-05-20 @ 17:34:48
Postat av: Satu

Hey! Du missade Stånglyft ;) Puss!

2011-05-20 @ 19:48:21
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Emma: Japp, den är kolsyrad :) Finns på Fitness Store, sedan tror jag också att du kan köpa på NJOY.



Satu: Men hur kunde jag missa den! tack ;) puss

2011-05-21 @ 17:41:27
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0