Min dag!

Idag fyller jag hela 25 år.. eller vänta, det var nog närmare bestämt 27.
Dagen har spenderats på jobbet och sedan tillsammans med Gabriella. Nu blir det lite plock och städ här hemma innan middag och därefter soffläge. Blir en mycket lugn kväll i trevligt sällskap. :)
Tyvärr ingen träning idag, då tiden inte räckte till efter jobbet.

Glömde ta kort på gårdagens outfit, men Ida räddare mig med att låna ut ett par haremsbyxor. Till den bar jag en sjal som topp. Det blev helt ok faktiskt. :) Orientaliskt men ändå inte för mycket.

Nu till sysslorna...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: pappsen

STORA GRATTISKRAMAR SOM DU FICK PÅ MORGONEN DIN DAG den 15 maj.

Övriga presenter kommer till månadsskiftet då vi ses och får rå om varandra.

Goa pappsenkramisar

2011-05-16 @ 00:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0