Challalalaaa

Önskar att jag hade vart ledig igår och idag, vilket underbart väder!! Endel har det bra..

Glömde ju att skriva om helgen igår, så här kommer några rader. Hela helgen har jag myst med mina underbara norrlandstöser (vi saknade dock två) och vänner härifrån. Filmmys fredag, grill/vin och utgång lördag, kosläpp/lunch/twilight maraton söndag, innan vi visste ordet av det var helgen förbi.
Tack mina underbara vänner för en helg som ligger mig varmt om hjärtat! ♥









Kosläpp.. inte mkt action men bullen och mjölken var god!

Hade inte så himla mkt kort ser jag, men Frida tog desto mer som jag hoppas jag får ta del av! :)

Tisdag betyder spinning som träning, det gick bra förutom att pulsklockan levde sitt eget liv idag.. *suck*
Dags att inta sängläge, har blivit lite av en tröttmössa om kvällarna, vilket är himla bra!

Söv sä gött!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är alltid trevligt med härliga helger och fina vänner. Det låter verkligen som ni haft det bäst:-)!

2011-05-11 @ 09:58:25
URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0