Vilodag

Min nacke är inte riktigt enig med resten av kroppen, så det blir vila idag. Att luta huvudet åt höger går finemang, men vänster inte fullt lika bra. Har för övrigt haft en underbar dag med bästa Josse! Livet känns på topp, solen skiner och jag mår bara sådär galet bra.
Vi har fikat på stan, vart på Erikslund och Hälla, men inte spenderat en krona annat än på fikat. Såhär dags på månaden finns det inte mkt kvar till diverse impulsköp. Elisabeth har lånat min bild under dagen för att dra hästtrailer, istället fick jag brumma runt i en King Cab 4WD, jädrar vilken skillnad. Stor som ett hus, men det var riktigt kul! :)
Nu ska jag göra ett litet städryck, sedan blir det sushi och film med Lindha.



Ha en skön lördag raringar!

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja hon är jävligt grym den där jossan.. riktigt intelligent och världsvan! :D

2011-03-20 @ 12:59:40
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0