Trött tjej

Idag har det varit en lång och seg dag, känner mig så trött att jag övervägde att inte skriva ngt inlägg. Men kunde ändå inte låta bli. :) Hannah var förbi på jobbet idag och visade upp lille Vidar, vilken liten goding! Det var länge sedan jag såg en sån färsking.. ska förhoppningsvis hälsa på dem senare i veckan, beroende på hur tiden räcker till för oss båda. :)
Tränade innan jobbet tillsammans med Henny, vi körde rygg även den här gången.

5set Chins, 2 m. vikthjälp, 3 negativa

3set sittande rodd

3set latsdrag bakom nacken

3set högrodd

3set lat. pullover

3set ryggresningar m. viktskiva

15min på crosstrainer och hoppade sedan hopprep i drygt 10min.

Bra pass, men inga chins på egen hand...än

Matlådorna är fixade, sitter bänkad framför tvn och kommer sitta här resten av kvällen. Men det blir en tidig sådan, då jag känner tröttheten dra i ögonlocken.

För övrigt kommer den här våren bli grym, eller det här året.. Det känner jag på mig!

Kommentarer
Postat av: Satu

Åhhh, neeej! inte axlar imorgon.. Ben ska jag ju köra :) och 11 är tyvärr liiite för tidigt. 13 är bättre. Your choice ;-P

2011-03-21 @ 22:14:00
URL: http://satumustonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0