Sliten

Kände mig lite sliten under kvällens spinningpass, benen värkte, det var tungt att fokusera. Men jag bet ihop och till slut så kom jag in i andra andningen, härliga "Steady State"! Fortfarande på tunga ben, värken från gårdagens pass var väldigt påtaglig. Jag tackar Matts för ett grymt härligt pass :D

Så till bröstpasset, kort men ändå väl genomfört.

5set Bänkpress

5set Hantelflyes

3set Flyes i cable


Sedan var min friskvårdstimme slut, så jag han inte köra mer än så.

Orkade inte pallra mig iväg till affären efter dusch och middag, så det blir en kaffe på donken hos Lindha i morgon bitti. Har även två roliga paket att hämta ut på ICA, så det tar jag efter jobbet i samband med kaffeköpet.

Det känns riktigt härligt att ha kört igenom nästan hela kroppen och ha 3 dagar kvar på veckan! I morgon blir det baksida lår och vader, helgens träning är bara bonus. :) Sedan blir det lite doubleunders och sånt mysigt.

Hoppas ni haft en härlig torsdag med grym träning!



Bild från Moulin Rouge festen


Kommentarer
Postat av: Josse

Scorett... total utförsäljning.. liksom Sisters.. Men det var mycket skit kvar när jag kom på plats. Hittade bara 2 par skor som jag tyckte om, men då hade dom bara en av de två kvar.. inte kul!!..



Men ja.. så ligger det till! :D

2011-03-17 @ 21:42:38
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Alexi

Snygg outfit ;) du lär ha varit populärast på festen snygging!

2011-03-18 @ 07:19:58
URL: http://alexistraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0