Morning!

Då var det onsdag, vilket innebär att jag har lite å göra. Nu först är det träning, sedan jobb ett par timmar innan jag ska iväg till käkkirurgen och operera bort en visdomstand! :O Känns inte ett dugg upplyftande!
Dyrt, ont och obehagligt. Men det är ett nörvändigt ont, då det är bättre att ta den nu innan det blir problem med den. Varför jag måste på OP beror på en nerv som ligger så dumt till, att tanden inte går att dra. Har tagit ledig resten av dagen, då jag tror att jag kommer ha lite eller rätt så mkt ont efteråt.

Solen skiner idag, and i love it!! :D

Hörs senare..

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Lycka till, det ordnar sig min älskade dotter. Tänk vad skönt det skall bli att få det gjort.

Tänker på dej.

Vårkramisar

2011-03-30 @ 10:57:07
Postat av: Hannah

ojoj hoppas de går fint!

2011-03-30 @ 12:12:15
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Hannah

ojoj hoppas de går fint!

2011-03-30 @ 12:12:16
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0