Axlar och ben

Lyckades riva av två träningspass idag :) Tog ut en friskvårdstimme efter lunchen då jag körde axlar, sedan blev det ben efter jobbet tillsammans med Kicki. Två helt ok pass, inte mina bästa prestationer, men det duger.

Axlar

5set Axelrotation m. hantlar - superset - Hantellyft åt sidan

3set Liggande hantellyft för baksida

3set Militärpress i smith

3set Drag till hakan i cable

3set Lyft framåt med vikt

Ingen cardio idag, det räckte inte tiden till.

Ben

5set Knäböj i smith

3set Knästående bencurl

3set Benspark

3set Sittande vadpress - Superset - Finnen (baksida lår)

3set Utfallsgång m. hantlar

Drog sedan ner på stan för att inhandla det sista inför morgondagens fest, kommer bli sååå grymt! Det enda jag saknar nu är lösögonfransar, så det fixar jag i morgon efter frissan, ska nämligen färga bort min utväxt.

Nu är det dags att göra ett litet städryck, då jag inte kommer hinna det i morrn eller till helgen. Det gäller ju att ha det någorlunda städat när jag får besök! :D
Har även hämtat ut ett paket idag...





♥Pure Love ♥

Tack Celsius!

Kommentarer
Postat av: Lina

Håll i dig, snart kommer jag!

2011-03-10 @ 21:11:39
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0