Axlar med Satu

Ja, nog drog jag några PB:n, även om min skalle inte riktigt var med mig. Nog om det negativa och till det positiva! :) Blev ett bra pass med nya övningar för mig, hoppas på lite träningsvärk i morrn! Räknar bara PB på de övningar som jag förut kört, då resten var nya övningar för mig. :)

Axlar

4set Hantelpress (PB)

3set 1 arms hantellyft åt sidan

3set Liggande hantellyft/rodd

3set Militärpress i smith (PB)

3set 1 arms framåtlutad kabellyft

Mage

3set hängande benlyft (lite rakare ben än vad jag körde med sist, för typ 4 månader sedan)


Lite bilder från passet som jag knyckt från Satu, ni kan läsa om henne här.



Hantelpress, under mitt PB set



Liggande hantellyft/rodd



Starka vackra kvinna!

Tack för ett bra pass, då kör vi axlar igen nästa vecka. :)

Nu ska jag chilla till säsongsstarten av DH.

Kommentarer
Postat av: Satu

Tack snälla! Men inte fan är jag vacker på bilden iallafall hahahaha såååå het, men så blir det när man tar iii :)

2011-03-15 @ 22:33:47
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Är man vacker så är man vacker, när man tar i blir man bara mindre vacker :P

2011-03-15 @ 22:55:56
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Alexi

Ser riktigt bra ut! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0