Arosfortet

Efter mitt besök på Vasaloppspinningen (nej, jag var tyvärr inte med) så firade vi Vicky med ett besök på Arosfortet, första gången jag satte min fot där och det var faktiskt himla kul! Kommer garanterat bli fler gånger. :) Efteråt blev det smörgåstårta hos Vicky och Tomas, det var nog den godaste jag någonsin ätit! NOOOOM!

Drog mig sedan hem för att ladda upp till spinningpasset. Fick Anna med mig också, vilket alltid är extra kul! Eftersom jag har mitt mål med pullups, så körde jag några set efter passet. Jag måste ju passa på när jag har någon som kan hjälpa mig lite. Känner mig mkt starkare i den excentriska fasen, (det är när man håller emot) vilket är positivt.
Matlådorna är fixade, nu väntar bara lite soffhäng innan sägen.
Hoppas ni haft en grym helg!


Me today...

Kommentarer
Postat av: hemlig

så fin :)

2011-03-06 @ 22:15:33
Postat av: Fanny

Filur :)

2011-03-08 @ 23:57:58
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0