Arms ffs!

Tack Mallan för sällskapet, blev ett lyckat pass idag. :) Vi piskade armarna och magen, det enda negativa var den eviga väntan när ngt var upptaget. Det gör ju att man tappar tempot, pulsen går ner och det blir inte lika effektivt. Men så är det att träna kring 19 på måndagar.

Armar

3set Tricepspress m. rep i cable - superset - Bicepscurl i cable 
Två varv/set

3set Stående Bicepscurl m. hantlar

3set Tricepspress på bänk m. hantlar 

3set "Bamsen"

3set Tricepspress med rep ovanför huvudet -
superset - enarms tricepssträck m. hantel

Mage

3set rotation m. vikt

3set crunches på boll

Avslutade med 500m rodd på tiden 1.53

Nu ska jag slänga i mig en sen middag, sedan uppdatera er om min lista som jag nästan glömt bort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0