What are words

Shit vilken fin låt! I'm in love.. :)



En söndag i stillhetens tecken av avverkats.. träningssuget fanns inte alls där idag, inte på hela helgen om jag ska vara ärlig. Så jag har helt enkelt skitit i det! Har lite svårt att hitta motivationen just nu, det går upp och ner från dag till dag. Skulle behöva lite draghjälp tror jag. I morrn bitti blir det iaf ett pass för Fredrik vilket känns bra för då blir det alltid ALL IN!

Nya nails har jag fixat idag på Nailicious by Kiks, tack darling! Riktigt sommar fräscht! :)



Har även gjort ett kort besök ute i stallet hos pärlan min, alltid mysigt att snusa på honom. Saknar allt samtidigt som det är skönt att inte ha ansvaret längre. Amanda är så duktig med honom vilket känns tryggt. :)

No more to say... ny vecka och nya tag!

I need some colour ♥

Kommentarer
Postat av: Satu

Hello babe!!! Jag ska köra ett sent benpass imorgonkväll. Vill gärna att du hakar! Blir ca 19.30, sent jag vet. Kan du? :)

2011-06-13 @ 15:07:45
URL: http://satumustonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0