Kärt återseende!

Hela helgen ska jag få rå om bästa Isabell som är på besök, det kommer bli massa träning, skitsnack och ett eller två glas vin. :)
Det är långt mellan gångerna men alltid lika underbart att ses!

Idag har jag avverkat två träningspass, spinning och sedan rygg med tillsammans med I.
Känner hur träningsvärken smyger sig på från gårdagens HIT-pass och i morgon kommer jag garanterat känna ännu mer, speciellt i ryggen med tanke på dagens pass.

Är nu inne i min 8reps period men körde endast 6 på chins.

3set chins 1 själv på vardera set
3set skivstångsrodd
3set latsdrag smalt grepp
3set rodd i maskin

Under passet så fick jag även nöjet att träffa Hannah och lilla Vidar, som inte är så liten längre, söt som socker!

Vi har moffat Spicy Hot, tagit en promenad i spöregn för att köpa godis, moffat mer och nu är det snart dags att knoppa. I morrn har vi en fullbokad dag som börjar med en promenad, sedan ner på stan, gymmet och avslutningsvis tjejkväll med Carro.

Hoppas ni haft en skön fredag!




Kommentarer
Postat av: Wilma

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 23:03:46
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0