All in!

Idag har jag lyckats riva av två träningspass, först cirkrlgym och efter 2½ timmes vila blev det spin/puls. Trodde att det skulle vara tungt och jobbigt, men faktum är att det gick superlätt och kroppen svarade mkt bättre än vanligt. Jag slapp slita hund för att hålla pulsen och den var mkt jämnade än vanligt.
Så efter 4 dagars vila från träningen känns det skön att kickstarta veckan såhär! :D

I morrn är det onsdag trots att det känns som tisdag och vi är en dag närmare helgen!
Nedräkningen till semestern har nu börjat och jag har 17 arbetsdagar kvar, det mina vänner är inte mycket.

Idag är en bra dag! :)




Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA, men jaaa! Snacka om att det där kan ändra ett helt humör för en dag typ :P

2011-06-08 @ 21:03:04
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0