Veckans första träningspass

Kan säga att det var underbart skönt att få låta kroppen jobba och vilket bra pass det blev!

3set Marklyft
3set Liggande Hantelrodd på lutande bänk
3set Pullups
3set Latsdrag smalt grepp
3set Latsdrag brett grepp


Sedan var jag rätt så färdig i ryggen, känner redan träningsvärken smyga sig på.. LOVE!

Har gjort stan med Vicky idag, reafyndat lite och njutit av ännu att bara vara ledig. Kvällen har spenderats i soffan framför två filmer. Först en barnfilm, nämligen Rio, gillar man att se animerade filmer så gillar man denna. :) Rundade av med en lite mer spännande, Hanna, även den här var sevärd. Jag är inte så kräsen när det gäller filmer. Men den kanske inte är ngt för den som tycker att filmer lätt blir sega, då den här var det emellanåt.

Nu är det inte så mkt mer tid kvar av den här dagen, så jag rundar av och kramar kudden. I morrn blir det promenad, träning och på kvällen jobb på Varda.
Har dock fått lite problem i ngn muskel vid höften, gör ont som tusan efter jag gått och stått länge. Värst var det efter gårdagens jobbkväll, så jag får se hur den mår i morrn kväll. Morgonpromenad kanske är dumt, men jag vill ju så gärna.

Hoppas ni alla har en skön sommar!



Längtar som tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0