Varva ner..

Klev innanför dörren kl 00.00 prick, nu sitter jag framför burken då jag måste varva ner innan jag kan knoppa. Men ögonen börjar kännas hängiga så snart är det dags.

Har avverkat en bra jobbkväll på Varda, fick mkt beröm från ett av mina bord då dom verkligen uppskattade min service. Sträcker på mig lite extra! ;) Var verkligen grymt kul ikväll och ju mer jag lär mig desto roligare blir det. Tiden går fort, det händer ngt hela tiden. Men mina fötter tycker det är mindre kul. Så blir det mer jobb efter sommaren måste jag investera i ett par nya dojjor.

Dagens träning blev ben med fokus på framsida, som jag längtat efter att få piska ur mina små rackare. Jag kan tillägga att träningsvärken kommer vara sinnes! Känner av lite redan nu, vill nog inte veta hur jag mår i morgon.

3set Benpress/sista dropset
3set Knäböj i smith
3set Benspark/sista dropset


Nu har jag varvat ner nog och kryper ner och kramar kudden.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0