My life gets kinda boring



Utan träning är jag inte hel, mitt liv blir tråkigt, tomt och menlöst..
Idag har jag äntligen känt mig tillräckligt frisk för att kunna köra och jag lovar att det kändes otroligt bra! Fick sällis av Pär och vi rev av ett axelpass. Trots att jag kände mig svag så kändes det otroligt skönt. :)

3set militärpress i smith
3set sittande hantellyft åt sidan
3set framåtlutande hantellyft för baksidan
3set "Pär special" Ingen aning om vad jag ska kalla den :P
3set hantelpress (inte smart som sista övning, svag och vinglig)


Resten av dagen har gått åt till fika och shopping med bästa Tussie, Gina och H&M fick en del av mina hårt intjänade kronor. Trots att jag bara köpte en sak på rea blev det inte mer än 460kr för 5st plagg, det känns faktiskt bra för att vara jag. Linne, 2 klänningar, tubtop och skjorta.



Slog på stort och grillade till me, myself and I ikväll. Fläskfilé, klyftpotatis med rödlök och fetaost, en avokado och tomat. Satt som ett smäck, avnjöt det tillsammans med ett glas rött. :)



Men nu är det inte så mkt mer kvar av dagen utan bara sängen som väntar. Hoppas för allt i världen att solen behagar titta fram i morgon, jag vill ju bättra på den lilla bränna jag har.

Kl. 9.00 i morrn bitti infinner jag mig på en resebyrå tillsammans med Vickan, ser ut som att vi flyr landet nästa vecka! ;) Träning, sola? och jobb på Varda står på resten av schemat.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Hannah

Joobb på varda?! :D Som extra? Förstår om ni flyr landet! Är det på sturt? Redan åkte kanske ;) kramelikram

2011-07-12 @ 13:53:09
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Fanny

Japp, jobbar extra några dagar i sommar. :) VI flyr landet på måndag!! :D en vecka i Alanya, kommer bli gaanska skönt! ;) Kramisar

2011-07-12 @ 15:16:16
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: EMMO

AH vad fasen skulle ni inte rymma till USA for??

2011-07-13 @ 08:00:21
Postat av: Fanny

Kostar för mkt stumpan! :(

2011-07-14 @ 09:06:42
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0