Merhaba!

Då är jag hemma på Svensk mark igen, men det känns inte ett dugg roligt. Hade mkt gärna stannat minst en vecka till. Det enda jag saknat (förutom vänner) är träning och bra matrutiner, för det har det blivit dåligt med. Nu känner jag mig som en vätskefylld pepparkaka, men len som tusan efter besöket på ett Hamam.

Jag föddes i fel land, älskar värmen!! Vicky tyckte det var för mkt, men jag trivdes som fisken i vattnet. Emellanåt var det kanske lite too much, men jag har det hellre så än att frysa större delen av året, vilket jag verkligen gör.

Skriver mer om resan i morgon, nu är det bara soffan, tvn och slutligen sängen som hägrar. Känner dock att ensamheten inte är ett dugg rolig längre. Men det är bara att gilla läget.

Jag har i alla fall haft en kanonkul(a) vecka med bästa Vicky! :D



Kommentarer
Postat av: Satu

Vill du köra ben ihop idag? :)

2011-07-26 @ 10:06:40
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: jks

Hej! såg att det låg ute en billig resa till Turkiet på samma hotell som du bodde på. Kan du rekommendera hotellet? eller vad säger du?

2011-07-26 @ 20:24:36
Postat av: Fanny

Satu: Damn! såg inte din kommentar förrän nu.. :( Men å andra sidan är jag inte så sugen på att åka till jobbet under semestern ;)



jks: Absolut! Jag är jätte nöjd med hotellet, bra rum, lugnt och städat. :) promenadavstånd till stranden, hamnen och shopping. :)

2011-07-26 @ 21:30:53
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: jk

Tack för svar Fanny! Du hade fina bilder också därifrån, så det är absolut en av mina främsta alternativ nu!

2011-07-27 @ 19:05:44
Postat av: Fanny

Så lite så :) Berätta gärna om du/ni åker dit!

2011-07-30 @ 00:47:53
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: adam

merhaba

bir baskadir benim memleketim....

turkiye,de yasamak kadar turkiye,nin tarihini bilmek de cok önemlidir...

göteborg-adem

[email protected]

pussss

2011-08-31 @ 16:38:20
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0