Lite fakta om mig..

Har blivit utmanad av Jennifer

1. Hur gammal är du om fem år? Usch.. 32 :P
2.Vem var den sista du träffade? Gabriella och Anna
3. Hur lång är du? Stadiga 176cm
4. Vilken var den senaste film du sett? The Tourist
5. Vem ringde du senast? Mobilsvar...
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Det tror jag inte.. Det kan inte du göra :)! Anders
7. Vad är dagens planer? Ikväll är det bara soffhäng och matlåde fix kvar innan sängen.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det gäller...
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? 6 Januari
11. Vilken ögonfärg har du? Grön
12. När vaknade du idag? 06.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej..
14. Vilken är din favoritplats? Stensele alla gånger! 
15. Vilken plats föredrar du minst?
Hmmm, bra fråga.. Det som skrämmer mig är nog att bli instäng i ngt riktigt trångt utrymme.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har jag familj, drömjobbet och bor i villa.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret var nog jobbigast..
18. Vem fick dig att skratta senast? Oj, skrattar väl lite varje dag.. Men riktigt skrattade, det minns jag nog inte ens när jag gjorde senast.. Eller jo, måste nog varit Jonny.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Absolut inte.. Äger 3st, men dom är hemma hos pappsen.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nuuude..
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4st, men använder 1
23. Hur många landskap har du bott i? 2..
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Hahaha, någon gång? skulle vilja säga för många gånger…
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Vilket som.. 
26. Är du social? Absolut!
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys är ju lovely, allt med choklad ;)
28. Vad skulle du gör om du vann en miljon? Betala av min lght, köpa en nyare bil, resa..
29. Tycker du om kinamat? Sådär, föredrar Thaimat..
30. Tycker du om kaffe? Kaffe är ett måste till frukost
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe, kaffe..
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast vänster, kan vara höger eller på ryggen också.
33. Kan du spela poker? Nej..
34. Tycker du om att mysa? Vem tycker inte om det? Så Abso-fucking-lutely
35. Är du en beroendemänniska? Ja, till viss del...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ingen jag känner, men en snubbe på gymmet fyller år samma dag.
37. Vill du ha barn? Ja, mer än gärna
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, förstår tyska men sämre på att tala.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, så länge det är varmt
41. Vad spenderar du helst pengar på? Det som faller mig in..
42. Äger du dyra smycken? Japp!
43. Har du någon gång testat narkotika? Absolut inte
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett tuggummi
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm, svårt.. Måste vara min kollega Jonny. Han är grym på att imitera andra! 
46. Välj ett ärr på din kropp? Har massa små ärr, inget större.
47. Vad har du för ringsignal? Break your heart
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp, men det är kvar i Norrland.
49. Flirtar du mycket? Nja, kanske lite.. :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I hallen i gamla lyan på Skyttegatan
51. Kan du byta olja på bilen? Har aldrig bytt olja, men fyller självklart på och sånt.
52. Har du fått fortkörningsböter? Yesbox..
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på med "Det blir alltid som man tänkt sig"
54. Läser du dagstidningen? Väldigt sällan, trots att jag prenumererar.. Måste säga upp den!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope..
56. Dansar du i bilen? Nej, men sjunger när jag är själv ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Endast Spotify här!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett telefonnummer
59. När var du i kyrkan senast? Kyrkan.. minns inte
60. Vilka personer utmanar du? Lina, Satu, Karin

Kommentarer
Postat av: Satu

Men OHNOOOOO! Måste jag??? ;-P

2011-01-20 @ 00:42:30
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Mor

haha... love you!!!!!

Pussokram

2011-01-20 @ 00:43:24
Postat av: Fanny

Satu: Hahaha!! Tänk att jag hade det på känn att du skulle reagera ungefär så ;) nej, absolut inte.. :P

2011-01-20 @ 06:41:21
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0