Take me away!

Alltså, jag vill verkligen åka till sol och värme!!
Ge mig en utlandsresa, NU!
Blä för detta skitväder.. Ena stunden iskallt, andra stunden snöar det och nu är det töväder.
Blött, halt, rått och ruggigt. Inte en solstrimma i sikte!



Bild från: Google.se

Sand mellan tårna, solen som värmer i ansiktet, varma vindar... NICE!
Jag vill dyka också, alldeles för länge sedan jag gjorde det.

Jaja, nog om dagdrömmar.. Här i min verklighet är det vinter och kallt!

Maten i ugnen, kyckling och potatis.
Dags för kvällsmellis, sedan sängen.
Upp tidigt i morgon för att börja dagen med TRÄNING!
Som jag längtat :thumbup:

Helgen har för övrigt vart riktigt nice, trots jobb...

Kommentarer
Postat av: Petra

Förstår dig!

Å det ska bli så himla skönt med Thailand om två veckor hihi :)

Men snart är det vår här hemma inbillar iaf jag mig :P

2011-01-17 @ 06:27:29
URL: http://petrooows.blogg.se/
Postat av: Karin

jag är på att dra iväg någonstans!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-17 @ 12:09:47
URL: http://fitnessguru.se/karins
Postat av: Isabell

Hej stumpan! Vet du vad vi precis har gjort? Bokat resa till Dominikanska Republiken :) 2 veckor i mars, ska du med? ;)

2011-01-17 @ 20:21:57
Postat av: Fanny

Isa: Va fasiken!! nu blev jag avis ;) Hoppas ni får en underbar resa vännen :D Skulle mer än gärna haka på.. om jag hade råd..

2011-01-20 @ 08:52:28
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0