Spännande vecka

Har en stark känsla av att det här kommer bli en bra vecka!
Det är något trevlig som händer varje dag, som jag kan se fram emot.

Tisdag- premiär av nya spinpasset, vet dock inte om jag ser såå mkt fam emot det, fortfarande inte klar.
Jag ser däremot fram emot att fixa till mina naglar efter det, nu är det verkligen dags.
Men dom sitter som berget, nästan inget släpp alls, bra jobbat Kicks!

Onsdag- Träning med coach!! :D

Torsdag- Jobbar till 12.30, sedan pyser jag till Karlstad. 
Ska nämligen stå i en monter för CELSIUS! :thumbup:
Sovplatsen är ju given, slaggar hos bästa Isabell.



Fredag-
Tar lite komp och börjar 11, så jag inte behöver åka hem så ruskigt tidigt på morgonen.
Vad kvällen sedan bjuder på är oklart, men kan bli trevlig!

Lördag- FÖDELSEDAGSFEST för Satu, puman fyller hela 25 år! ;) 

Söndag- LEDIG!!

Sedan är det såklart jobb och träning utöver detta. Fullbokad.se
Men jag gillar att ha det så, blir så lätt rastlös efter en dag hemma.. haha!

Dagens träning rev jag av med Malin

Armar & Mage

Bicepscurl med EZ-stång 3x8

Dips 3x8

Hantelcurl 3x8

Omvänd tricepspress m. rep i ceble 3x10
superset med 
Bicepscurl i cable 3x8

Framåtlutad tricepssträck m. hantel 3x10

Crunches på boll 3xmax


Bålrotation på bosuboll m. vikt 3xmax (räknar aldrig därav max)

Ikväll har jag även agerat PT till Ramona, hon sköter sig bra.
Öva, öva, träna och träna.. Helt övertygad om att du fixar ditt mål!
Jag håller ett vakande öga över dig ;)

Sista rycket på spin passet nu då, wish me luck!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Heja heja!! Nästan så att jag vill gå på nått spinpass bara för att jag tror att din musik skulle falla mig i smaken ;)

2011-01-31 @ 22:04:26
URL: http://fitnessguru.se/karins
Postat av: Anonym

Fullmatad vecka :)

Hoppas spinningen blir bra

2011-01-31 @ 22:41:55
Postat av: Christer

Fullmatad vecka :)

Hoppas spinningen blir bra

2011-01-31 @ 22:42:28
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Satu

WOHOOO!! PARTY PARTY :D Du lär behöva ledigt på söndagen muhahahah

2011-02-01 @ 11:22:09
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0