Sorry..

.. för min dåliga uppdatering i helgen.
Men här kommer ett livstecken! :)

Hittade två kandidater till tv-rummet och köket, blir fondvägg.



Den här tänkte jag till köket..



Och denna till tv-rummet..
Tror det blir riktigt nice :)

Eventuellt ska jag kika om jag hittar ngn randig till köket och den ljusa till tv-rummet.
Men jag har iaf satt igång tankeverksamheten, tack vare Kicki!

Hittade lite grejer på Ikea också, fler kuddar till sängen, nya filtar till soffan, kaffemuggar, gardiner och lite ljus.
Sedan fick det vara för den här gången, även om jag var sjukt sugen på en ny matta.
Får ta det nästa månad, tillsammans med tapeter. :)

I morse fick jag min efterlängtade sovmorgon, sjukt skönt!
Sedan har det bara vart soffhäng fram till dess att jag agerade chafför och bärhjälp till Kicki, som hittat byråer på blocket. Spinningpass och sedan ett biobesök, K bjöd som tack för hjälpen!
Vi såg The Tourist, riktigt bra film! Den kan jag rekommendera :thumbup:

Johnny Depp är ju bara sååå mumsig, honom kan jag tänka mig att gifta mig med!
Sedan att Angelina är sjukt vacker gör ju inte filmen sämre.. men tycker att är hon lite för smal nu.

Time to sleep.. natti natti!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Tänkte fråga dig en sak, du som tränar effektivt! :) är det bra att dricka en gainomax recovery efter ett gympass? Eller är det mycket socker och skit i det så man hellre ska ta, t.ex en banan?



Jag satsar inte på att bli bobybuilder, utan vill bara ha en fin kvinnlig kropp :)

2011-01-10 @ 20:13:20
URL: http://lovisastefansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0