Looong day..

Tränat?? NEJ är mitt svar på den frågan.
Sjuk abstinens, men kan inte göra så mkt åt saken.
Idag var det jobbet som kom ivägen, var nämligen möte efter min ordinarie arbetstid.
Så idag blev det ett 8-21 arbetspass, men jag klagar inte :)
Vill bara träna ju!!!
Gymmet stänger 21.30, så ett sent pass gick inte heller att få till.

Nu sitter jag här iaf, näsan nyss fått i mig min middag.
Rutinerna blir helt rubbade, får många timmar utan mat gör mig lite småtjurig.
Vilken tur att jag inte har ngn stackare här hemma som råkar ut för mig då ;)

Fick iaf en super överaskning idag på jobbet!
Hannah kom in och hon strålade som aldrig förr.. Vackra kvinna :D
Om 5 veckor kommer deras lilltåt... ska bli så spännande!
Du gjorde min dag vännen!



Hannah och jag, innan lilltåt.. 

Annars så har det som sagt bara vart jobb, jobb, jobb..


I morrn kl. 07.20 ska bilen besiktas, håll tummarna att det går vägen.

Sova lite då... natti natti!

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha nu kan jag säga "gammal bild" Ser ju lite rundare ut nu.. Skojs o ses idag!! :D

2011-01-12 @ 14:15:09
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0