I LOOOOOVE!!

Det är verkligen så j-la underbart att köra ett riktigt tungt benpass!
Känner mig alltid lika lycklig efteråt.. (när det gått bra)
Att det kan vara så skönt att trycka och pressa musten ur sig. ;)
Jag gillar ben helt enkelt, vilket är en nyfunnen "kärlek" då jag HATADE att köra ben förut.

Galet bra pass med Micke idag..

Knäböj med fristång 2x10 (uppvärmning)

Knäböj i smith 3x8

Lårcurl 3x6-8

Raka marklyft med skivstång 3x10
(har sjukt svårt att få bra kontakt här, måste öva på tekniken)

Benpress 4x2-6 (en 2a PB 145kg) PB=Personbästa

Sittande vadpress 3xmax

Utfallsgång med hantlar x 3

Funderar på om jag kanske ska börja skriva ner vilka vikter jag kör med.
Har kikat tillbaka på gamla inlägg i bloggen och ser att jag gjorde det förut.
Det är ju faktiskt rätt bra dagbok...

Det blev sedan en middag i form av en kycklingsallad på Cornetto, tillsammans med Thessan och Josse.
Vi var rätt så sega och trötta alla tre, men mysigt att få surra och umgås lite :)
Inser att det var ett tag sedan vi sågs tillsammans!



Mina fina..

I morrn börjar jag 6.45, jobbar till 12.45.
Drar sedan ner på stan med Josse, jag ska prova glasögon och hon ska vara smakråd.

14.30 är det rygg på Ironsport med Fredrik, kommer bli grymt!
Då ska mina små muskler piskas till MAX!



Bild från i somras... ska bli spännande å som om det hänt ngt!
I hope so...
:S

Så i och med detta lovar jag er och Satu formbilder.. ;)

Sitter och knåpar på ett träningsupplägg till Ramona.
Kvinnan har bestämt sig för att slipa till formen inför beach 2011 och vill ha hjälp av mig, vilket känns jätte kul!
Självklart ställer jag upp. :)


Kvällsmellis på G, sedan sova säng

Hoppas på en grym träningsvärk i ben och rompa kommande dagar!


Kommentarer
Postat av: Anna Henriksson

Imorgon är ingen vanlig dag för imorgon är min gymkorts-ägare-dag hurra hurra hurra =)

2011-01-28 @ 09:17:15
Postat av: Fanny

Wohoooo!! Härligt Anna :D Va kul!

Grattis ;)

2011-01-28 @ 10:54:35
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Satu

Hehe, i like! :) KÖR HÅRT

2011-01-28 @ 11:51:33
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0