Fredagkväll = Äta vad jag vill

Efter en jobbdag till 17 så finns inte matlagning i mina planer..
Pizza vs. hamburgare... Det blev alternativ 2 vilket jag ångrar, idag var den inge god!

Sitter i soffan i min ensamhet, har köpt en påse godis och sneglar på Let´s Dance.
Hade sååå sett fram emot denna kväll, men nu när det är här så har jag nästan ångest och känner mig rastlös.
Aldrig blir jag nöjd :P





Inte ens godiset är gott ikväll... wtf??

Tar mig ett glas vin istället och hoppas det ska falla mig i smaken.

För övrig så har jag en sinnesjuk träningsvärk i benen och rompan!!
Det känns som den sistnämnda är stl xxl! :thumbup:

Har bara rygg kvar, sedan är kroppen genomkörd för den här veckan.
Värker lite här och där.. And I do love it!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0