Flitiga Lisa

Idag har jag håvat in pengar på mitt extra jobb, söndagar är bra då det är 100% OOOOB! ;)
Men hade såklart hellre vart ledig, eftersom dom lediga dagarna inte kommer ofta nuförtiden.
Jag ska inte klaga, det kommer kännas fint när jag ser pengarna på kontot!

Träningen fick ge vika idag för damråttor, disk och musikletandet till mitt nya spinpass.
Känns sådär, men ibland går inte livet ihop som jag önskar.

Så kvällen har spenderats i soffan för att hitta grym musik, vilket inte går så bra!
Ledsnade och har nu städat, diskat, dammat och fejjat.
Börjar bli riktigt städat i min underbara lya.. :)
Är ju lite av en donna som har mer eller mindre organiserad röra, kläder lite här och där. ;)

Ett av mina nyårslöften är att hålla bättre ordning!

Ska fortsätta lite till innan sängen, upp tidigt i morrn för att springa lite.

Skön start på det nya året... har e känsla att det här kommer bli ett grymt år på många sätt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0