Drop it to the floor

Sitter och kämpar med det sista på spinningpasset..
Det börjar ta form, men jag har några luckor som alltid.

Helgen har vart lung och full med jobb.

Mys med Thessan i fredag, vi såg "I rymden finns inga känslor", riktigt härlig film. :)
Om ni inte sett den, gör det!

Lördag jobb, sushi med pappa, godis, två glas vin, film och bara vara.
Pappsen satt och slumrade i soffan, men det var mysigt med sällskap

Söndag med jobb igen, storhandling, matlagning, spinpass fix, matlagning.

Annars nothing more..

Jag hoppas att ni har haft en fin helg!

Update:
Glömde ju skriva att jag ÄNTLIGEN fixat nya brillor :)
Det blev till och med två st!
Ett par "Fancy" brillor och ett par lite mindre jag, men båda kändes så bra.
Josse va ett riktigt bra smakråd!

Upp till två veckor är leveranstiden, hoppas dom kommer snabbare än så.
Ska bli underbart att äntligen slippa kisa.

Kommentarer
Postat av: Christer

Bilder på brillorna ?

2011-01-31 @ 12:29:32
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0