Core Protein

Nu har jag kört med Core protein i ngr veckor och det här är vad jag tycker. :)

Dricker för det första alltid protein med vatten.
Testade den här med mjölk men det funkar inte för mig..

Den är riktigt mild i smaken, så det passar för den som inte tycker om kraftig smak på protein.
Ingen direkt jobbig eftersmak heller, vilket jag tycker är ett jätte plus!

Jag har tyvärr inte testat den annat än som en shake.
Men jag kan tänka mig att det funkar bra till bl a. proteinpannkisar, med tanke på den lätta smaken.

Jag kan rekommendera Core Protein för den som vill ha ett schysst protein som är snäll mot plånboken. ;)

Den får :thumbup: :thumbup: :thumbup: av 5 möjliga..


Kommentarer
Postat av: Satu

Snygging där! :)

2011-01-24 @ 10:40:33
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Fanny

Tack raring ;)

2011-01-25 @ 12:48:04
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0