Wooorking

Det blev en slappar kväll igår, orkade inte ens blogga.. :P

Idag är det jobb, träning, sedan ner på stan för att köpa present till Satu.
Hem för att lyckas göra mig lite fin kvällen till ära, sedan iväg på party party. :)

Trött idag.. tar en Celsius då det är bra mkt bättre än en kopp kaffe!



Det gick för övrig riktigt bra på eventet i torsdags.. :thumbup:
Något helt nytt för mig, men nu är jag en erfarenhet rikare!
Nästa gång kommer det gå mkt bättre. :)
Tackar grabbarna för att jag fick hänga med, det var riktigt kul!

Fick lite grejer med mig hem, mer om det senare idag...

Kommentarer
Postat av: Christer

Att jobba i monter är alltid kul med alla nya kontakter och allt man får vara med om.

2011-02-05 @ 10:25:16
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0