Svart som synden..

..är min naglar, plus glitter såklart.
Som vanligt är jag super nöjd! :thumbup:
Du är BÄST Kicki!!



Blev lite sent ikväll, kom precis innanför dörren..
Jag har precis slängt i mig kvällsmellis, blir nog en proteindrink innan jag knoppar.
Missade middagen idag :S INTE bra.. Men fick offra den för att hinna få nya naglar i veckan.

Passet gick över förväntan.. lite osäker på några låtar, men det är ju en liten inkörningsperiod innan det känns 100% bra. Så jag får helt enkelt ge det några gånger innan jag bestämmer mig för att ändra.

Nu har jag iaf fått ett nytt Mixmeister program, så jag kan från och med ny bränna ut skivorna från min dator.
Vilket underlättar väldigt mycket, smidigt att byta ngn låt här och där, utan att alltid be om hjälp med att få ner "skiten" på skiva.

Jag har gjort en fruktansvärt klatig grej, som kunde blivit en regäl TABBE.

Sitter i trappen hos Kicki och väntar på att hon ska komma från affären.
Dricker min proteindrink samtidigt som jag pillar på mobilen..
Hör hur Kicki kommer upp för trappen, samtidigt som hon snackar engelska i telefonen.
Nyfiken som jag är blev jag sjukt fokuserad på varför hon snackade eng.. :P
Jag lyfter på röven och hänger med in i lghten, osv.. osv..
Nu var det ju inte hennes eng som hade ngt med saken att göra..

Vi fixar mina naglar och jag när jag ska gå, frågar jag om Kicki sett min börs??
Jag visste att jag tog med mig den ur bilen, men nu fanns den inte ngnstans.

Då går det upp ett liljeholmens i fröken Sundströms skalle!
Jag har nog f-n lämnat den i trappen där jag satt...
Med en puls på över det normala, befarar jag det värsta, att den garanterat är puts väck.
Kilar ut och vad ser jag ligga orörd så fint i trappen där jag la den, om inte min kära lilla svarta!
Tackar gudarna att det var sent på kvällen och att K bor längst upp..
Det kunde gått riktigt illa annars!
Nyfikenhet, händerna fulla och en lätt stressad skalle går INTE ihop. ;)

Dags att fixa lite inför morgondagen, sedan Zzzova..

Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Emma

Supersnygga naglar! :)

2011-02-02 @ 21:07:39
Postat av: Linnea

Jättesnygga!!

2011-02-02 @ 21:38:59
Postat av: Pappsen

Vilken tur då att du kunde betala det svarta kalaset..hihihi

Kramisar pappsen

2011-02-02 @ 21:45:12
Postat av: Satu

Sjukt snygga!

2011-02-03 @ 13:46:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Petra

Supersnygga naglar!!! Men du - Håll koll på dina saker fröken! ;-)



Natti natt

2011-02-03 @ 23:19:25
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0