Sköna, underbara, lediga helg!

Men tro inte att det blir till att ligga på sofflocket hela helgen ;)
Ett stort efterlängtat måste är ändå sovmorgon!
Sedan blir det tvätt/städ.. samlas rätt mkt på hög efter 12 jobbdagar.
Önskar att jag hade en tvättmaskin i lghten, så det gick att hålla undan lite iaf. 

Sedan tänkte jag mig en promenad om solen väljer att visa sig, träna, chilla och bara må gott.
Resten av kvällen låter jag vara oplanerad. Vad jag orkar göra, beror på hur pigg jag känner mig..
Söndag blir det sovmorgon igen, träna med Micke, hem å laga matlådor, avslutar sedan kvällen med en bio med Tussie.
Det blir denna..



Har hängt med Ramona och Anna ikväll, blev bjuden på middag och sedan vankades det kladdkaka ♥ till efterrätt!
Ramona är bäst! :thumbup:
Nästa gång är det jag som bjuder tillbaka.

Dagens träning

Rotatorcuffen med hantlar 3x8
superset med
Sidolyft m. hantlar 3x8 sista set. dropset

Liggande hantellyft för baksida axlar 3x8

Axellyft i cable, framsida axlar 3x8

Militärpress i smith 3x8

20min lätt jogg 10-13km/h

Skönt att starta dagen med lite flås..
Men styrketräning är åter igen ingen höjdare på morgonen.

Dags att börja göra sig redo för sängen, hoppas på en god natts sömn!
Ha sovit kasst i 3 nätter nu, beror nog på fullmånen som lyser upp i kväll.

Önskar er en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0