Rodd, doubleunders & burpees

Sitter i soffan och myser.. precis ätit thaimat och sneglar på tvn.

Ikväll filmade Karin mitt första försök att köra doubleunders.. hahaha, kass!
Men allt är alltid första gången.. ;)

Tanken är att köra antalen såhär: 
Doubleunders 20,18,16,14....4,2,0
Burpees 10,9,8,7...3,2,1

Meen, nu är ju jag en MEGA Rookie på detta.
Jag gjorde därför en light variant.
Doubleunders 10,8,6,4,2,1
Burpees 10,8,6,4,2,1
Det räckte faktiskt gott, som första gång! :)

Tog sedan en svängom i rodden, 500m.. 1.58 stannade tiden på
Det var jobbigt, men kul :D
Kör detta på Concept 2 maskin med 10 som motstånd.

Ska klippa ihop en film, sedan kommer den upp här.





Såhär fina märken kan man få av hopprep... :P


Kommentarer
Postat av: Karin

HAH JAG VILL SE FILM!!!!!

2011-02-26 @ 21:25:37
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Linnea

Hopprep verkar inte lätt. Vilka krigsmärken:-). Jag har kört burpees hemma ett tag nu och dom e ju rätt jobbiga oxå. Men jag tycker man känner snabbt att man gör framsteg med dom, så du är nog en stjärna med dom snart;-)

2011-02-27 @ 07:32:01
URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0