Örongodis

1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar

Jag har sällan på mig min ipod när jag styrketränar, då musiken på gymmet duger gott till mig. :)
Men när jag är ute och går/springer eller kör på crosstrainer och löpband, då lyssnar jag på "min" musik.

Jag lyssnar på de mesta, rock, dance, techno, trance, pop, r&b...
Detta är några låtar som jag nyligen laddat lurarna med.

Jessie J - Do It Like A Dude
Danny - In Your Eyes
David Guetta ft. Estelle, Fatman Scoop - One Love
Disturbed - Inside The Figher
Alter Ego - Why Not
Pitbull ft. T-Pain - Hey Baby
Sunloverz - Now That We Found Love
Marilyn Manson - This Is The New Shit
Marilyn Manson - Disposable Teens
Lady Gaga - Alejandro (Skrillex remix)
Picco - Walk on by
Libertat - Maximus
Deadmau5 - FML
Richard Visson & Static Revenger ft. Luciana - I Like That
Italo Brothers - Love Is On Fire
Discotronic ft. Tevin - To The Moon And Back
Lauren Wolf - Walk The Line

Det var några.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0