Nytt Utseende!

Då har jag äntligen fått det lite, eller rätt så mkt förändrat på bloggen.
Jag tycker att det har blivit "renare" och snyggare design, vad tycker ni?
Nu ska jag bara fixa en ny header... kvällens fix, förutom räkningar som ska betalas. :)
Dagens träning blev axlar, mage, övade mer på doubleunders och slutligen rodd 500m.

Axlar

3set Militärpress i smith

5set Axelrotation m. hantlar - superset - Hantellyft åt sidan

3set Liggande hantellyft för baksida 

3set Liggande hantellyft för framsida

3set Omvänd peckflie för baksida

3set Press i maskin

Cardio/Mage

3set Hopprep/doubleunders (körde så mkt jag orkade) - superset - crunches på boll

2set Bålrotation med vikt på bosuboll

Rodd 500m - tiden stannade på 1.55

Nu blir det en dusch.. återkommer senare med "Min Lista"

Såhär kan man också se ut, "slaktad" efter hopprepet.. ;) Fråga mig inte hur jag gör.. haha

Kommentarer
Postat av: Mor

Fin blogg du fått!!!

Pussokram!!

2011-02-28 @ 22:26:38
Postat av: Jennifer

Vad gör du med hopprepet?? Haha :D tror inte riktigt hopprepet är till för att "slakta" sig själv :P

2011-03-01 @ 08:18:20
URL: http://bonzaijen.wordpress.com
Postat av: Hans

Haha, hur lyckas man piska sig själv DÄR när man hoppar hopprep? ;)

2011-03-01 @ 08:33:47
URL: http://hans.shapemeup.se
Postat av: Fanny

Hahaha, fråga mig inte! Blev lite förvånad när jag såg mig själv i spegeln.. :P Så går det när man (jag) kämpar för att sätta flera doubleunders efter varandra och inte hittat snitsen än. ;)

2011-03-01 @ 09:08:50
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0