Men hallå!!???

Kroppen sa nej, skallen sa nej.. Det fanns inte en cell inom mig som kände för att träna idag!
Nu i efterhand skulle jag kunna riva av ett pass, men det är ju lite sent att komma på det nu.

Vart är min stående träningskompis när jag behöver h*n???
Önskar jag hade en liksinnad att träna med minst 3pass/vecka.
Som har samma syn på träning och som man klickar sådär bra med. :)

Isabell, I MISS YOU! ♥

Istället blev det en middag/fika på stan med bästa Tussie.
Jag behövde verkligen det idag, tack hjärtat! ♥

Nu surfar jag bara runt på olika träningsbloggar.
Har verkligen fastnat för dessa riktigt inspirerande bloggar.
Mikael Hollsten och Ako Rahim
Härliga videoklipp, bra läsning, GRYM inspiration!
Skulle behöva lite av deras glöd!

Blir att kliva upp tidigare i morrn, axlar och intervaller.
Måste ladda ipoden (som för övrigt låg i en sko på jobbet)

Vill känna kroppen jobba, musklerna strama till och svetten lacka!



Köööör bara KÖR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0