I min "lilla" väska

1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska

Jag drar denna väska fram och tillbaka vaaarje dag.
Den är praktisk och stor, så den rymmer allt jag behöver.





Det här är vad som låg i väskan idag..
I mina shakers har jag BCAA, Kreatin och Proteinpulver.. dock tomma nu efter dagens träning.
Självklart så ligger träningskläder och skor å trängs om utrymmet.
Ser nu att min ipod inne finns där, undra vart jag lagt den??
På jobbet kanske.. hmmm :question:


Kommentarer
Postat av: anna

har ni kvar några sådan på friskis? min röda plastiga börjar göra sitt snart :P

2011-02-17 @ 13:40:02
Postat av: Fanny

Nej, tyvärr så är dom slut. :(

2011-02-17 @ 22:33:31
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0