Hallå allihoppa!

Tjenare! Jossan här. Jag har tagit Fannys blogg till min egen en snabbis och gästbloggar då hon tränar för tillfället. Jag har fixat och trixat lite med hennes blogg som ni kanske ser. Det finns numera en ny design som jag filurat med sen en tid tillbaka. Så nu ska den läggas in, fixas med alla bilder så Fanny kan få en grym men enkel stil på hennes träningsdagbok online.

Jag är ju student numera så det finns rätt så mycket fritid i min vardag, så varför inte hjälpa vännerna med bloggarna? Nörda lite när dom sitter på jobben och tjänar en massa pengar. Det var egentligen det, nu ska jag äta lite tacos men jag ska hitta en bild på oss.. Fancy and Josie... ♥

Här är min blogg :

Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0