Step 2

Nu är det verkligen dags att tänka om, ända in i kaklet ska jag! Inget får stå ivägen, men framförallt inte mig själv. Jag är den största boven i den här satsningen. Jag ska fixa mitt mål men ska det gå så måste jag börja köra ännu hårdare på gymmet. Nu är det dags för steg 2. Nytt fokus. Min bubbla. Min tid.
Från och med nu finns det inget som heter "jag tar det i morgon", det är här och nu som gäller. Det är IDAG som räknas!

Löppasset gick som sagt som en dans. :)

Efter jobbet rev jag av ett axelpass, som såg ut såhär:

3set ut-rotation i c.c
3set sidolyft i c.c
3set sittande hantelpress
3set sittande sidolyft m. hantlar
3set press bakom nacken i smith
3set drag/press övning med skivstång
(den som jag tidigare skrivit om)

Det brände förbannat skönt och pumpet smög sig på..



En spänninsbild som visar att mina axlar börjar arta sig, men än är det långt kvar..

Godnattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0