Julkänsla

Jag kan absolut säga att den har infunnit sig!

Krasslig som jag vart idag, har jag passat på att göra lite annat än att ligga i soffan. Pyntat lite till det blir bara mysigare och mysigare. :) Hoppas mina fina kollegor får lite julstämning hos mig på lördag.

Jag kan ju inte ha julmys utan lussebullar, så det har jag bakat idag.
Äntligen har jag använt min assistens som jag fick av pappa förr förra julen tror jag. Eller var det en present? Ja, det var iaf länge sedan. Bakar inte så ofta om jag säger så. Men den fungerar grymt bra!



Min fina vän..




Under jäsning..




Rulla. Rulla. Rulla..



Första plåten - check!



Färdigt! Blev ca 40st istället för 50st som det stod i receptet. Men jag gillar lite större bullar.



Ganska mycket mums. :) I morgon blir det pepparkaksbak efter jobbet.
Nu sängen!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0