Hemma

Jag har haft en riktigt grym helg! :)
Som tyvärr bara innehållit för lite sömn.. men det finns det mer tid för i veckan.

Tävlingarna i lördags var väldigt intessanta att titta på, både BF och Classic BB. Har tyvärr inga vettiga bilder, men Satu tog kort med hennes kamera. Så fram till dess att jag fått bilder från henne, kan ni kika på bilder från helgen på hennes blogg.

Efter tävlingarna gick vi runt på mässområdet, massor med folk och fitnessprofiler. Montrar i varje hörn med allt från kosttillskott till naturjox, kettlebells, träningsmaskiner m.m.

Efter mässan drog vi oss till hotellet, slappade, drack lite vin och gjorde oss redo för efterfesten. Kom dit efter 23 någon gång och stannade till 00.30. Tanken var att gå vidare, men det slutade med att vi åkte till hotellet istället. Vi orkade helt enkelt inte leta upp ngt uteställe, då vi inte visste vilket som skulle vara schysst.
Det var faktiskt skönt att komma isäng i tid ändå, så jag klagar inte. :)

Idag har vi strosat runt på mässan, fyllt på tillskott-förrådet, protein, preeworkout och celsius. Kikat på chins och dips SM och bara tagit det lugnt. Bilresan hem var pain in the ass, bokstavligen!
Har nog aldrig haft så ont i häcken för en så "kort" bilresa, jag är ändå van att åka hem till norrland då och då. Måste bero på träningsvärken ;)

Nu ska jag laga mat, duscha, se på tv och sedan knoppa.
I morgon börjar min 9-dagars jobbperiod... Kommer bli långa dagar!



Dips SM på exposcenen..



Jag och Satu igår kväll..




Ako och Jag.. Ser dock ut som ett sånt där stelt fånigt fan brevid.. haha!


Avrundar och säger tack Satu och Tommy för att ni gjorde min helg! :D

Kommentarer
Postat av: Matts

Goa Göbbar!

2011-12-04 @ 22:02:13
Postat av: Anna

Jobb, jobb. We can do it as usual! Snart fredag & fredgsmys :D

2011-12-04 @ 22:10:13
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Satu

Haha! Du är ett fånigt fan ;) Och jag ser svarthårig ut på bilden? WTF? :D Skickar bilder imorgon!

2011-12-04 @ 23:09:46
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Mor

:D

pussokram

2011-12-04 @ 23:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0