Halleluja moment!

Idag spräckte jag min gräns, min första mil är avverkad. Grymt skön känsla, det kommer helt klart bli många fler från och med nu. :)



Nöjd tjej!

Har lyckats kirra klänning för nyårsafton, bästa Vicky drunknar i klänningar så jag har hittat två alternativ som funkar. :) Kommer bli en grym kväll! God mat (oxfilén inhandlad), god dryck, mina norrlandshjärtan (nästan alla). Kan inte bli så mkt bättre! Jo, om alla var med hade kvällen blivit perfekt.

Förutom löppasset så har jag kört rygg på kvällskvisten.

6set raka marklyft
4set latsdrag i c.c
3set sittande rodd i kabel
3set framåtlutad skivstångsrodd
3set rodd i kabel, sittandes på en lätt bakåtlutad bänk
- superset - lat. pullover i kabel

Dags att sova nu då.. sent ute som vanligt!



Waaaaaaah! :D
7 min promenad är inräknad. När distansen slog om till 10.0 stod tiden på ca.56min. Jag sprang under 60min vilket jag inte riktigt trodde att jag skulle göra. Jag är grymt NÖJD!


Nattis ♥


Kommentarer
Postat av: Satu

Grymt bra jobbat!!! :) <3

2011-12-30 @ 20:00:52
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Tack babe! <3 :D

2011-12-31 @ 00:05:22
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0