Glömsk

Fick ett telefonsamtal från min käre far i morse, "har du besiktat bilen min dotter?" Jag klämmer snabbt ur mig "nej, det har du aldrig sagt" Självförsvarsställning direkt! Klart jag har hört det, kom ihåg det precis som orden kommer ur min mun. Körförbud från 1/1-12.
Men jag hade tur, det fanns massor med lediga tider i morgon på min lediga dag. Så håll gärna en tumme eller två för att min pärla ska gå igenom i år också. :)

Planen var att åka till gymmet för att springa mina 5km innan jobbet, men det här tog sin tid och jag insåg då att jag inte skulle hinna, eftersom jag redan var lite sent ute.
Hade dock förberett mig med att lägga in en Celsius i frysen... gör inte det, den kan glömmas bort när ngt annat tar upp hjärnaktiviteten. I alla fall om man heter Fanny Sundström



Rev av ett bröstpass på gymmet, insåg att det var alldeles för länge sedan som dom fick jobba.
FY skäms på mig! Dags att inte prioritera bort denna muskel när tiden inte räcker till.

4set bröstpress m. hantlar på lutande bänk
4set flyes nerifrån i c.c
3set hantelflyes på lutande bänk
3set press i maskin


Det var allt, kändes tillräckligt samt att min mage skrek efter mat.

Nu är det snart dags att sova.. tar mig en lite längre sovmorgon i morrn, vilket ska bli super skönt!

Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0